Ilość danych generowanych przez użytkowników internetu rośnie z dnia na dzień. Z tego powodu kluczem do skutecznego prowadzenia biznesu w erze digital jest właściwa analiza informacji i dokładny monitoring efektów swoich działań. Wiedząc, które aktywności przynoszą zysk w krótkim oraz długim okresie, jak współpracują ze sobą różne kanały oraz kim dokładnie są Twoi klienci i inne osoby odwiedzające stronę, osiągasz przewagę nad biznesowymi rywalami.

Dane to podstawa, która stanowi o sile firm usługowych, portali contentowych, jak i sklepów internetowych skupionych na działalności e-commerce. Sięgnij po możliwości technologiczne nowoczesnej analityki internetowej i zaufaj wieloletniemu doświadczeniu naszego zespołu specjalistów.

Wdrożymy Google Analytics 4 w Twojej organizacji, zintegrujemy narzędzie z Twoimi kanałami marketingowymi i pomożemy Ci znaleźć najbardziej opłacalne ścieżki ich rozwoju.

WAŻNE!

1 lipca 2023 roku Google oficjalnie wyłącza Universal Analytics, czyli najpopularniejszy na świecie system analityczny stosowany na stronach internetowych. Jego następca – nowocześniejszy Google Analytics 4 jest już dostępny.

Przeprowadzimy dla Ciebie migrację, a także zadbamy o zachowanie archiwalnych danych, by można było dalej korzystać z nich podczas analiz – w przeciwnym przypadku zostaną one automatycznie usunięte.

Zdobycie danych kosztowało Cię wiele wysiłku, czasu i pieniędzy. Nie pozwól tego zmarnować.

Sprawdź cennik migracji danych

Co oznacza analityka internetowa ze Smartowskim?

  • Całościowe wdrożenie Google Analytics 4 wraz z raportowaniem
  • Archiwizacja i przechowywanie danych z Universal Analytics
  • Integracja kanałów marketingowych online i porównanie ich skuteczności
  • Efektywna koordynacja marketingu w digitalu

Analityka internetowa – dla kogo?

Pandemiczna rzeczywistość mocno zintensyfikowała procesy zachodzące na rynku e-commerce – już w 2020 roku pojawiło się o blisko ⅓ więcej sklepów internetowych, portali contentowych i stron usługowych niż wcześniej. Rynek zauważalnie wzrósł i wciąż rośnie – po lockdownowej rewolucji zmiany straciły na dynamice, jednak liczba podmiotów, a także budżety reklamowe wciąż rosną. Internetowa powierzchnia reklamowa rozrosła się jednak w znacznie mniejszym stopniu.

Co to oznacza?
Liczba konkurentów rywalizujących o te same miejsca reklamowe jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Naturalnym sposobem na prowadzenie działalności w takiej sytuacji rynkowej jest zwiększenie budżetów reklamowych, jednak powyżej pewnej granicy dojdzie się do granicy opłacalności. Drugą opcją jest rozbudowanie możliwości analitycznych, co pozwoli na optymalizację działań marketingowych i w konsekwencji zwiększenie ich skuteczności.

Dzięki temu można prowadzić efektywny marketing internetowy ze znacznie lepiej dopracowanym zestawieniem wydatków, wydając na te same działania mniej niż konkurencyjne firmy.

Analityka internetowa to rozwiązanie użyteczne w każdej gałęzi działalności w internecie ze szczególnym naciskiem na e-commerce. To podstawa pozyskiwania wartościowego, konwertującego ruchu w stale ewoluujących warunkach handlu w sieci.

Skorzystaj z oferty, jeśli:

Z morza dostępnych raportów i zestawień chcesz wybrać te, które są najistotniejsze w konkretnym przypadku Twojego biznesu,

chcesz znaleźć wąskie gardła i przeszkody w lejku zakupowym,

szukasz efektywnego sposobu na zachęcenie użytkownika odwiedzającego Twoją stronę, by został klientem,

chcesz znać dokładny koszt pozyskania klienta,

chcesz poznać najskuteczniejsze źródła sprzedaży w sklepie,

chcesz zidentyfikować najmocniejsze punkty swojej strony www oraz elementy, które negatywnie wpływają na sprzedaż.

Zamów demo już teraz!

Analityka internetowa – co otrzymasz w ramach usługi?

przygotowujemy przejrzyste zestawienia na podstawie danych z Google Analytics 4, dostosowane do Twoich wymagań, które wspólnie ustalimy na samym początku współpracy,

Sprawdzimy ustawienia konta oraz poprawność zainstalowanych kodów śledzenia Twoich kampanii i podstron,

Doradzimy i pokażemy przetestowane sposoby zbierania danych i ich analizy,

Skonfigurujemy rejestrowanie kluczowych działań, które dokonują klienci na Twojej stronie (event tracking),

opracujemy wzorcowe ścieżki klienta.

Analityka internetowa – co to jest?

Analitykę internetową można zdefiniować jako całościowy pakiet działań, które mają na celu zebranie i przeanalizowanie danych koniecznych do właściwego podejmowania decyzji. Mowa tu zarówno o decyzjach krótkoterminowych, które są wymagane w dynamicznym świecie e-commerce, a także decyzjach strategicznych, wpływających na biznes nawet w perspektywie lat.

W skrócie, analityka internetowa umożliwia opracowanie właściwych kroków, udrożnienie procesów, a w konsekwencji zwiększenie rentowności firmy.

Doświadczeni, certyfikowani specjaliści Smartowskiego to prawdziwi mistrzowie w implementacji narzędzi analitycznych i eksploracji danych. Dzięki wsparciu Verseo – agencji marketingowej będącej strategicznym partnerem Google – na co dzień pracujemy także z ekspertami SEO, Google Ads, Facebook Ads, oraz wielu innych gałęzi digital marketingu. Zaufaj praktycznej wiedzy i wybierz profesjonalnego przewodnika po świecie cyfrowych informacji.

Analityka internetowa – podstawowe narzędzia

Podczas codziennej pracy korzystamy zarówno z narzędzi dostarczanych przez Google oraz wielu zewnętrznych programów i usług:

Cennik analityki internetowej

Sprawdź cennik Analityki

Potrzebujesz indywidualnej konsultacji?

Chcesz przeprowadzić audyt analityki?

Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista pomoże dobrać
odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy

Skontaktuj się z nami!