Starter

290 PLN

(obsługa miesięcznie)

  • Zmierz skuteczność działań w mediach społecznościowych
  • Na bieżąco śledź widoczność i ranking słów kluczowych
  • Uzyskaj szczegółowe dane na temat ruchu na stronie

Standard

490 PLN

(obsługa miesięcznie)

  • Trzymaj w jednym miejscu dane na temat ruchu i konwersji
  • Zyskaj szczegółowy raport dotyczący reklam Google
  • Zintegruj dane z ponad 10 kanałów i narzędzi

Pro

indywidualna wycena

(obsługa miesięcznie)

Interesuje Cię dedykowana integracja?

Jesteś zainteresowany wizualizacją danych wykorzystującą integrację z innym narzędziem?

Potrzebujesz spersonalizowanego raportu według własnych wytycznych?

Smartowski może połączyć się z ponad 600 popularnymi usługami.

Wszystkie kwoty są kwotami netto w PLN.

Potrzebujesz więcej informacji?

Porównanie pakietów

Pakiet Starter
INTEGRACJE*
Google Ads
Google Analytics
Facebook
Instagram
Google Search Console
Criteo
Bing
Shopify
WooCommerce
LinkedIn
RTB
TikTok
YouTube
Semstorm
RAPORTY
Raport podsumowujący
Raporty standardowe
do 2
Starter
Standard
INTEGRACJE*
Google Ads
Google Analytics
Facebook
Instagram
Google Search Console
Criteo
Bing
Shopify
WooCommerce
LinkedIn
RTB
TikTok
YouTube
Semstorm
RAPORTY
Raport podsumowujący
Raporty standardowe

* maksymalna liczba kont w ramach każdej integracji to 3

Co zawierają raporty?

Raport
Integracje
Co przedstawia raport
Podsumowanie
Integracje
  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Search Console
Co przedstawia raport

Dane związane z leadami pozyskanymi przez stronę usługową. Przedstawienie danych podsumowujących, uwzględniając różne modele atrybucji.

Web Analytics
Integracje
  • Google Analytics
Co przedstawia raport

Informacje na temat ruchu i użytkowników Twojej witryny: źródeł pozyskania, urządzeń, lokalizacji i demografii, oraz sesji: średniej długości sesji i liczby odsłon na sesję. Raport nowych i powracających użytkowników. Informacje na temat witryny: długość wczytywania strony, najchętniej przeglądanych podstron oraz współczynniki odrzuceń i wyjść.

SEO
Integracje
  • Google Search Console
  • Google Analytics
Co przedstawia raport

Podstawowe dane na temat ruchu w witrynie z wyróżnionymi danymi na temat ruchu organicznego. Widoczność i rankingi słów kluczowych.

Social Media
Integracje
  • Google Analytics
  • Facebook Ads
Co przedstawia raport

Dane dotyczące reklam i kosztów – kliknięcia, wyświetlenia, leady pozyskane przez Facebook Ads, skuteczność poszczególnych kampanii, a także metryki takie jak CPL czy ROI.

PPC
Integracje
  • Google Analytics
  • Google Ads
Co przedstawia raport

Dane związane z ruchem płatnym pozyskiwanym przez Google Ads: wyświetlenia, kliknięcia, zaangażowanie, pozyskane leady, skuteczność poszczególnych kampanii Google Ads oraz skuteczość haseł w kampaniach w sieci wyszukiwania, a także koszty i metryki takie, jak CTR, CPL.

Raport Leadowy
Integracje
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Facebook Ads
Co przedstawia raport

Dane związane z leadami pozyskanymi przez stronę usługową: pozyskanie i urządzenia użytkowników, skuteczność landing page.

Content Marketing
Integracje
  • Google Analytics
  • Google Search Console
Co przedstawia raport

Metryki związane z jakością treści dla Content Marketingu: liczba sesji na blogu, sesje według kanału, najskuteczniejsze strony, średni czas spędzony na stronie, CTR. Raport stron blogowych generujących największy ruch, a także słów kluczowych sprowadzających największy ruch na strony blogowe.

Raport dla dedykowanej integracji
Integracje
  • każda wybrana integracja
Co przedstawia raport

Dane związane z ruchem i konwersjami w ramach wskazanej integracji

Raport
Integracje
Co przedstawia raport
Podsumowanie
Integracje
  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Search Console
Co przedstawia raport

Podsumowanie działań e-commerce. Dane dotyczące e-commerce: transakcje, przychody, średnia wartość zakupu, a także pozyskania i urządzeń użytkowników dokonujących transakcji. Przedstawienie danych podsumowujących, uwzględniając różne modele atrybucji.

Web Analytics
Integracje
  • Google Analytics
Co przedstawia raport

Informacje na temat ruchu i użytkowników Twojej witryny: źródeł pozyskania, urządzeń, lokalizacji i demografii. Raport nowych i powracających użytkowników. Informacje na temat witryny: długość wczytywania strony, średniej długości sesji i liczby odsłon na sesję oraz najchętniej przeglądanych podstron.

SEO
Integracje
  • Google Search Console
  • Google Analytics
Co przedstawia raport

Podstawowe dane na temat ruchu w witrynie z wyróżnionymi danymi na temat ruchu organicznego. Widoczność i rankingi słów kluczowych.

Social Media
Integracje
  • Google Analytics
  • Facebook Ads
Co przedstawia raport

Dane dotyczące reklam i kosztów – kliknięcia, wyświetlenia, konwersje dokonane przez reklamy Facebook Ads, skuteczność poszczególnych kampanii, a także metryki takie jak CPC czy ROAS.

PPC
Integracje
  • Google Analytics
  • Google Ads
Co przedstawia raport

Dane związane z ruchem płatnym pozyskiwanym przez Google Ads: wyświetlenia, kliknięcia, konwersje i ich wartości, skuteczność poszczególnych kampanii Google Ads oraz skuteczość haseł w kampaniach w sieci wyszukiwania, a także koszty i metryki takie, jak CTR, CPC, ROAS.

Raport E-commerce
Integracje
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Facebook Ads
Co przedstawia raport

Dane dotyczące e-commerce: transakcje, przychody, średnia wartość zakupu, a także pozyskania i urządzeń użytkowników dokonujących transakcji. Dane związane z produktami: najpopularniejsze produkty i kategorie. Raport zachowań zakupowych: opuszczone koszyki i zachowanie na etapie realizacji transakcji dla rozszerzonego e-commerce.

Content Marketing
Integracje
  • Google Analytics
  • Google Search Console
Co przedstawia raport

Metryki związane z jakością treści dla Content Marketingu: liczba sesji na blogu, sesje według kanału, najskuteczniejsze strony, średni czas spędzony na stronie, CTR. Raport stron blogowych generujących największy ruch, a także słów kluczowych sprowadzających największy ruch na strony blogowe.

Raport dla dedykowanej integracji
Integracje
  • każda wybrana integracja
Co przedstawia raport

Dane związane z ruchem i konwersjami e-commerce w ramach wskazanej integracji