Cennik
Standard
od 3 000 PLN
(jednorazowo)
- Skutecznie połącz konta Google Analytics, Search Console i Tag Manager
- Poznaj najskuteczniejsze źródła sprzedaży w e-sklepie
- Określ dokładny koszt pozyskania klienta dzięki poprawnie skonfigurowanej analityce
Advanced
od 5 000 PLN
(jednorazowo)
- Zintegruj stronę z narzędziami Google
- Uzyskaj szczegółowe dane prawidłowe tylko dla użytkowników Twojej strony
- Określ najatrakcyjniejsze części witryny i zmierz ich skuteczność w realizacji celów i konwersji.
Pro
od 7 000 PLN
(jednorazowo)
- Przeanalizuj przepływ użytkowników między witrynami
- Uzyskaj dostęp do zaawansowanych raportów w panelu GA4 dostosowanych do Twoich potrzeb
- Zbadaj ścieżkę konwersji, by znaleźć wąskie gardła procesu
Wszystkie kwoty są kwotami netto w PLN.
Cena może różnić się w zależności od elastyczności posiadanego CMSu i budowy strony oraz obecnie posiadanej analityki. Zmiany w strukturze strony po zakończonej konfiguracji Google Analytics mogą skutkować niepoprawnym zbieraniem danych. Konieczne będą wówczas dodatkowe działania wykraczające poza pakiet analityki, wyceniane indywidualnie.
Dodatkowe usługi
Nie potrzebujesz pełnej konfiguracji? Skorzystaj z cząstkowych wdrożeń – skonfigurujemy konkretne elementy Twojej analityki.
Konfiguracja zdarzeń i konwersji od 250 zł / kod
Wymaga poprawnie zaimplementowanego kodu GTM na stronie
Konfiguracja zdarzeń Google Analytics, konwersji Google Ads/Facebook Ads, m.in. śledzenia wysłanych formularzy kontaktowych, kliknięć w przycisk, kopiowania maila, etc. Nie dotyczy konfiguracji e-commerce.