Cennik
Starter
290 PLN
(obsługa miesięcznie)
- Zmierz skuteczność działań w mediach społecznościowych
- Na bieżąco śledź widoczność i ranking słów kluczowych
- Uzyskaj szczegółowe dane na temat ruchu na stronie
Standard
490 PLN
(obsługa miesięcznie)
- Trzymaj w jednym miejscu dane na temat ruchu i konwersji
- Zyskaj szczegółowy raport dotyczący reklam Google
- Zintegruj dane z ponad 10 kanałów i narzędzi
Pro
indywidualna wycena
(obsługa miesięcznie)
Interesuje Cię dedykowana integracja?
Jesteś zainteresowany wizualizacją danych wykorzystującą integrację z innym narzędziem?
Potrzebujesz spersonalizowanego raportu według własnych wytycznych?
Smartowski może połączyć się z ponad 600 popularnymi usługami.
Wszystkie kwoty są kwotami netto w PLN.
Potrzebujesz więcej informacji?
Porównanie pakietów
* maksymalna liczba kont w ramach każdej integracji to 3
Co zawierają raporty?
- Facebook Ads
- Google Analytics
- Google Ads
- Search Console
Dane związane z leadami pozyskanymi przez stronę usługową. Przedstawienie danych podsumowujących, uwzględniając różne modele atrybucji.
- Google Analytics
Informacje na temat ruchu i użytkowników Twojej witryny: źródeł pozyskania, urządzeń, lokalizacji i demografii, oraz sesji: średniej długości sesji i liczby odsłon na sesję. Raport nowych i powracających użytkowników. Informacje na temat witryny: długość wczytywania strony, najchętniej przeglądanych podstron oraz współczynniki odrzuceń i wyjść.
- Google Search Console
- Google Analytics
Podstawowe dane na temat ruchu w witrynie z wyróżnionymi danymi na temat ruchu organicznego. Widoczność i rankingi słów kluczowych.
- Google Analytics
- Facebook Ads
Dane dotyczące reklam i kosztów – kliknięcia, wyświetlenia, leady pozyskane przez Facebook Ads, skuteczność poszczególnych kampanii, a także metryki takie jak CPL czy ROI.
- Google Analytics
- Google Ads
Dane związane z ruchem płatnym pozyskiwanym przez Google Ads: wyświetlenia, kliknięcia, zaangażowanie, pozyskane leady, skuteczność poszczególnych kampanii Google Ads oraz skuteczość haseł w kampaniach w sieci wyszukiwania, a także koszty i metryki takie, jak CTR, CPL.
- Google Analytics
- Google Ads
- Facebook Ads
Dane związane z leadami pozyskanymi przez stronę usługową: pozyskanie i urządzenia użytkowników, skuteczność landing page.
- Google Analytics
- Google Search Console
Metryki związane z jakością treści dla Content Marketingu: liczba sesji na blogu, sesje według kanału, najskuteczniejsze strony, średni czas spędzony na stronie, CTR. Raport stron blogowych generujących największy ruch, a także słów kluczowych sprowadzających największy ruch na strony blogowe.
- każda wybrana integracja
Dane związane z ruchem i konwersjami w ramach wskazanej integracji
- Facebook Ads
- Google Analytics
- Google Ads
- Search Console
Podsumowanie działań e-commerce. Dane dotyczące e-commerce: transakcje, przychody, średnia wartość zakupu, a także pozyskania i urządzeń użytkowników dokonujących transakcji. Przedstawienie danych podsumowujących, uwzględniając różne modele atrybucji.
- Google Analytics
Informacje na temat ruchu i użytkowników Twojej witryny: źródeł pozyskania, urządzeń, lokalizacji i demografii. Raport nowych i powracających użytkowników. Informacje na temat witryny: długość wczytywania strony, średniej długości sesji i liczby odsłon na sesję oraz najchętniej przeglądanych podstron.
- Google Search Console
- Google Analytics
Podstawowe dane na temat ruchu w witrynie z wyróżnionymi danymi na temat ruchu organicznego. Widoczność i rankingi słów kluczowych.
- Google Analytics
- Facebook Ads
Dane dotyczące reklam i kosztów – kliknięcia, wyświetlenia, konwersje dokonane przez reklamy Facebook Ads, skuteczność poszczególnych kampanii, a także metryki takie jak CPC czy ROAS.
- Google Analytics
- Google Ads
Dane związane z ruchem płatnym pozyskiwanym przez Google Ads: wyświetlenia, kliknięcia, konwersje i ich wartości, skuteczność poszczególnych kampanii Google Ads oraz skuteczość haseł w kampaniach w sieci wyszukiwania, a także koszty i metryki takie, jak CTR, CPC, ROAS.
- Google Analytics
- Google Ads
- Facebook Ads
Dane dotyczące e-commerce: transakcje, przychody, średnia wartość zakupu, a także pozyskania i urządzeń użytkowników dokonujących transakcji. Dane związane z produktami: najpopularniejsze produkty i kategorie. Raport zachowań zakupowych: opuszczone koszyki i zachowanie na etapie realizacji transakcji dla rozszerzonego e-commerce.
- Google Analytics
- Google Search Console
Metryki związane z jakością treści dla Content Marketingu: liczba sesji na blogu, sesje według kanału, najskuteczniejsze strony, średni czas spędzony na stronie, CTR. Raport stron blogowych generujących największy ruch, a także słów kluczowych sprowadzających największy ruch na strony blogowe.
- każda wybrana integracja
Dane związane z ruchem i konwersjami e-commerce w ramach wskazanej integracji